"Τα όνειρα πρέπει να είναι πάντα γλυκά"

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Παστάκι από χαλβά και καρύδα...

Παστάκι από χαλβά συνοδευόμενο από γεύση και άρωμα καρύδας....
Μια εναλλακτική πρόταση σε όσους αρέσει η γεύση του χαλβά αλλά όχι με την κλασική του μορφή.

Υλικά
4 φλιτζάνια τσαγιού νερό
2 φλιτζάνια τσαγιού ζάχαρη
1/2 πακέτο βιτάμ
λίγο αλάτι
250 γρ. σιμιγδάλι χονδρό
150 γρ. ινδοκάρυδο

Εκτέλεση
Βάζουμε σε μία κατσαρόλα το νερό, τη ζάχαρη, το βιτάμ κομμένο σε κυβάκια και το αλάτι. Μόλις αρχίσει να βράζει και έχει λιώσει το βούτυρο προσθέτουμε σιγά σιγά το σιμιγδάλι ανακατεύοντας συνεχώς για να μη σβωλιάσει. Μόλις πήξει λίγο, το κατεβάζουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε το μισό ινδοκάρυδο. Το ανακατεύουμε καλά και το αδειάζουμε σε στρογγυλό τσέρκι διαμέτρου 25 εκ. Από πάνω πασπαλίζουμε με το υπόλοιπο ινδοκάρυδο και το αφήνουμε να κρυώσει. Μετά από ώρα το κόβουμε με στρογγυλό κουπάτ και το σερβίρουμε.

4 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μμμμ. εναλλακτικός χαλβάς!
Μου αρέσει πολύ το ινδοκάρυδο. Το αποθηκεύω για την Κυριακή.
Κοριτσάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!!
Ξέρεις το γιατί!
Σε φιλώ!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ουάουυυυυυ! υπέροχο μου φαίνεται, θα το κάνω , κρίμα που δεν το είδα χθες που ψώνισα υλικά, δεν έχω ινδοκάρυδο..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αν βάλω όλη τη ποσότητα ινδοκάρυδο και γαρνίρω με άλλο ακόμα λες να μη γίνει καλό;Τα 150 γρμ μου φαίνονται καλά για μέσα..λες;Μάλλον θα το κάνω 'όπως λες..Αν είχα τώρα ιδοκάρυδο θα το έκανα αλήθεια..έκανα κανταίφι πριν λίγο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Δημοσίευση σχολίου